veel gestelde vragen
BESTELLEN
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kan je doen door artikelen in je winkelmandje te plaatsen en deze op de afrekenpagina af te rekenen. We raden aan om een account aan te maken zodat je later je bestellingen kan terug vinden.
Hoe herhaal ik een bestelling?
Als eerste is het goed om te weten dat het voor herhaal bestellingen nodig is om een account te hebben.
Als je dat hebt ga je naar je account waar een overzicht van je eerdere bestellingen staat.
Klik de bestelling aan die je opnieuw wilt bestellen.
Op het volgende scherm zie je een blauwe kno met optie om deze bestelling opnieuw te bestellen ("Bestel opnieuw")
Klik hierop en je gaat meteen naar het gevulde winkelmandje met dezelfde artikelen als van de bestelling waar je in zat.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wij proberen natuurlijk alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.
Mocht je toch je bestelling willen annuleren of aanpassen, stuur dan een email naar info@collectix.nl met de wijziging die je zou willen doen.
Wij geven geen garanties, maar als het mogelijk is de order nog aan te passen dan zullen we dat zeker doen.
Is de order toch al verzonden dan kunnen wij hier verder ook niks meer aan doen helaas.
Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
Als je een vraag hebt over een specifiek product, of mis je producten?
Stel dan een vraag via het contact formulier onderaan deze pagina.
Wij zullen ons best doen je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
VERZENDING
Kan ik ook afhalen
Nee dit is helaas niet mogelijk. Wij bieden enkel de optie verzenden via PostNL aan op dit moment.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen NL is € 6.95, verzending naar BE is € 12.95.
Op dit moment hebben wij nog geen gratis verzending vanaf bedrag ingesteld. Dit komt vooral omdat wij een beginnende webshop zijn met zeer weinig marge.
Hopelijk kunnen we hier in de toekomst verandering in brengen.
Wat is de levertijd?
Wij proberen alle bestellingen die voor 17:00 gedaan zijn dezelfde dag aan te leveren bij onze vervoerder.
Doorgaans heb je je pakket dan de volgende werkdag in huis.
Welke verzendopties zijn er en voor welke landen?
Op dit moment hebben wij enkel een samenwerking met PostNL voor pakket post.
We leveren op dit moment enkel aan Nederlandse en Belgische klanten.
BETALEN
Welke betaal opties bieden jullie aan?
Op dit moment bieden wij de volgende betaal opties aan tijdens het afrekenen:
- Ideal
- Bancontact
- KBC/CBC
- Creditcard
- Riverty
- Klarna
Kan ik achteraf betalen?
Achteraf betalen is mogelijk met de betaalopties van Riverty en Klarna. Deze partijen zullen zelf beoordelen of je met jou gegevens in aanmerking komt voor achteraf betalen.
WIJ HEBBEN HIER GEEN INVLOED OP!
Mocht je betaling met achteraf betalen om wat voor reden dan ook niet worden geaccepteerd door Riverty of Klarna. Dan heb je altijd de mogelijkheid om terug te keren naar de winkelwagen en één van de overige betaalmethodes te kiezen om je bestelling alsnog af te ronden.
Kan op rekening/factuur betalen?
Onze site is puur een B2C (Business to Consumer) site. Wij bieden dan ook niet de optie aan om als bedrijf af te rekenen op rekening/factuur.
Staat je vraag er niet tussen?
Vul dan onderstaande formulier in met jouw vraag. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een passend antwoord.